onsdag 27 april 2011

Hjärtekatten Lysa


Nu har jag virkat min första hjärtekatt! Här sitter Lysa och solar i magnolian i väntan på att skickas vidare till projekt Hjärtekatten. Jag hoppas att den här kissen ska kunna ge åtminstone ett litet leende till ett hjärtebarn och dess föräldrar!
Det var en jätterolig virkning, jag har aldrig gjort djur förut men det gav mersmak. Eftersom jag inte har några barn i gosedjursålder har det inte blivit av innan, men nu har jag ju en superbra anledning att fortsätta! Jag är faktiskt sugen på att sätta igång med en ny katt med en gång.

4 kommentarer:

  1. Hon blev verkligen jättesöt!

    SvaraRadera
  2. jättesöt :) så bra initiativ detta med hjärtekatten!

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha! Ett bra mönster som jag faktiskt lyckades följa och så rosa - de blir ju sött!
    @Anna: Ja, visst är det ett helt fantastiskt projekt!

    SvaraRadera