fredag 13 maj 2011

Jag har fått en award!

                                                          
Jag har fått en award av Catarina som bloggar på virka liten kaka! Det känns jätteroligt, speciellt som jag inte har bloggat så länge än. Tack så mycket!!!
Med awarden följer att man ska berätta åtta saker om sig själv, så det gör jag väl då:
Jag...
1. är kass på datorer och får ofta ta min tioårige son till hjälp när det krånglar.

2. älskar hundar och har en bearded collie (fast jag har vissa känningar av pälsdjursallergi).

3. tycker att jag är bra på att se saker och ting från den ljusa sidan.

4. är som en följd av punkt 3 bra på att dra igång stora projekt i trädgården som mindre sällan blir slutförda eftersom jag

5. har fibromyalgi. Det är riktigt tråkigt, men jag har bestämt mig för att jag inte kan gräva ner mig för det.

6. tycker att Manic Street Preachers är världens genom tiderna bästa band, tätt följda av Charlatans UK, vars låt Sproston Green jag har i min hotmailadress.

7. älskar att läsa och tycker att Joyce Carol Oates ska få Nobelpriset i litteratur.

8. ser allra helst engelska deckare på TV. Miss Marple är den absoluta favoriten, men Poirot och Morden i Midsomer kommer inte långt efter.

Så där ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar